slagg

Dato/klokkeslett: Tor Nov 14, 2019 7:43 am

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar på emnet  Side 1 av 1
 [ 1 innlegg ] 

Glomma - Fangtsrapport 12-13 Juni

Forfatter Melding
 Innleggets emne: Glomma - Fangtsrapport 12-13 Juni
InnleggSkrevet: Ons Jun 16, 2010 3:06 pm 
Avlogget
Site Admin

Ble litt nysgjerring på jerkfiske tidligere den uka da jeg var med Steffen og Lars-Otto ut.

Bestemte senere å investere i en jerk stang og snelle senere på kvelden. På lørdagen dro jeg og Steffen ut for å teste lykken, men dessverre uten min nye stang som hadde blitt forskinket av posten.

Kvelden startet med rusk i forgasseren på motoren, så mens Steffen skrudde motor testet jeg lykken og jerkfiske.

Var ikke mange kastene som skulle til før det beit til på min nyinkjøpte Big Bandit Shallow i fargen Skitmörten. Var ikke store gjedda som beit på, men morro var det iallefall.

Mitt andre kast med The Pig jerk på av fargen firetiger bestemte den andre gjedde til å bite. Utrolig morsomt, iogmed at jeg følte at jeg ikke fikk til gangen og rytmen på denne jerken i det hele tatt. Dessverre ble det bare en gjedde under kiloen.

Litt senere utpåkvelden prøvde jeg meg med en Buster jerk, som jeg synes jeg taklet nokså bra. Og det var da gjedda på 7kg og 90cm beit på den papegøye-fargede bustern. Utrolig morro etter bare noen få timer med trening med jerkfiske. Noe som ble min personlig beste.

Dagen etterpå viste det seg å bli en ganske stille dag på vannet. Ble en gjedde på 2kg+ etter titalls kast.

Jeg kom seirende ut av fisket denne helgen med 4stk på kroken, men Steffen fikk ikke engang et napp. Utrolig morro synes da jeg :)

Topp

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  

Opprett et nytt emne Svar på emnet  Side 1 av 1
 [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke laste opp vedlegg til dette forumet